Direktlänk till inlägg 19 januari 2007

I Can't Take My Eyes Off Of You

Av Jessica - 19 januari 2007 22:51

Jag tror jag blir knäpp. Efter att (H) skaffat flickvän så såg jag helt plötsligt (T) i ett nytt ljus och tyckte att han var den charmigaste som gått i ett par skor. Det var i slutet på November/början på December. För 2 veckor sedan, när skolan startade igen, så fick jag även upp ögonen för (S). Jag har aldrig sett åt hans håll 2 gånger förut och nu så kan jag knappt ta ögonen ifrån honom. Helt plötsligt är det som om (T) inte existerar längre och det kan väl till stor del ha att göra med att han har varit frånvarande från skolan ett bra tag nu. Kan också ha att göra med att jag inte sett honom på 1 veckas tid och att under den tiden så har (S) varit överallt där jag har varit. Jag vet inte riktigt vart jag står längre när det gäller mina känslor men om jag skulle få välja mellan (T) och (S) i nu läget så skulle mitt val hamna på (S), still stor del pga. att han har allt som jag söker hos en kille och han ser dessutom bra ut. Helt ärligt så kan jag inte ta mina ögon ifrån honom.Vad som kommer att hända med det jag känner (kände?) för (T) har jag ingen aning och jag kommer inte att få reda påd et förrän jag ser honom igen. Frågan är NÄR det blir. Knappast i helgen dock eftersom han ska iväg och spela. Det ska även (S) efter som dom spelar i samma lag. Men vi får se vad som händer till veckan. Allt beror ju på när (T) kommer tillbaka och på hur länge (S) har prao. Skulle vara intressant att se de två bredvid varandra för att se vem mina ögon skulle stanna på. Jag vågar inte tippa. Men (S) är väl ingen högoddsare direkt. Han har något speciellt och när jag såg honom nu ikväll när han pratade med motståndarnas ledare så ville jag bara gå fram till honom och krama honom. Han såg oerhört bra ut i sin randiga tröja och jeans. Ett stort plus till finns eftersom han var nyduschad efter träningen och hade håret blött <3 ;P Jag låter som en fjortis men det är smällar man får ta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 5 februari 2007 22:39

Saknar tiderna när det bara var du och jag och inga bekymmer i världen. Kommer du ihåg? Bra du, jag och gungställningen. Alltid gungställningen. Varje gång, samma mötesplats, samma blyga start och samma starka vänskap. Vi kanske inte är de bästa ...

Av Jessica - 4 februari 2007 15:21

Känslor, känslor och ännu mera känslor. Snacka om att de kan röra till det i ens huvud ibland... men det är ganska befriande också. Om 30 minuter ska jag åka upp på ishallen. Har bestämt mig för att trots allt åka upp och kolla på J18 mot Brynäs. ...

Av Jessica - 3 februari 2007 21:01

Varför är det så svårt för vissa av tjejerna att förstå att vi spelar för varandra. Det är så enkelt. Hockey är en lagsport, har så alltid varit och kommer så att förbli. Det gäller att spela för laget, varandra och för det som hela klubben står för....

Av Jessica - 31 januari 2007 21:31

Så var Januari 2007 och passerat och arkiverat. Inget särskilt hände denna månad heller mer än att vi lyckades besegra Sundsvall med 2-0, att tjejerna har satt som mål att ta sig till slutspelet i Göteborg i april och att jag fastnade för... ja, vi u...

Av Jessica - 29 januari 2007 16:44

Snart är ännu en måndag över. Skönt. En dag närmare nästa helg. Längtar efter helgen otroligt mycket redan för då slipper man skolan och alla människor, om det nu inte är match med tjejerna förståss, vilket det naturligtvis är även till helgen... på ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards