Direktlänk till inlägg 27 januari 2007

Get Your Head In The Game

Av Jessica - 27 januari 2007 21:58

Jahopp... snacka om höjdare :) Tjejerna spelade match idag efter a-lagets... slutresultatet skrevs till 6-1 där Maria F satte sista och tog med sig pucken ut i båset vilket förvirrade 2 av 3 domare ;P Mycket komiskt tycker jag när huvudomare Nordin började kolla runt sig efter pucken och Glennemo såg allmänt förvirrad ut. Bara Bäckström som hade huvudet med sig.Har varit en hockey dag idag från första start. Till att börja med så klev jag upp när resten av familjen for för att spela/kolla på match... brorsans i det fallet. När jag hade ätit så var det nästan bara att dra sig mot ishallen... tack och lov så slapp jag gå då farfar precis då skulle fara på Anderssons. SEdan så spelade a-laget och efter dom, som sagt, vi. A-laget losade med 1-2 efter sudden och brorsans lag fick stordäng så det var ju bra att vi iaf. fick vinna...Imorgon är det inget som ska göras vad jag är medveten om... mer än att jag måste städa för annars kommer pappa att sno min internet uppkoppling... fast å andra sidan, om han gör det så kan ju jag inte göra mitt skolarbete ;P Och det vill vi ju inte. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 5 februari 2007 22:39

Saknar tiderna när det bara var du och jag och inga bekymmer i världen. Kommer du ihåg? Bra du, jag och gungställningen. Alltid gungställningen. Varje gång, samma mötesplats, samma blyga start och samma starka vänskap. Vi kanske inte är de bästa ...

Av Jessica - 4 februari 2007 15:21

Känslor, känslor och ännu mera känslor. Snacka om att de kan röra till det i ens huvud ibland... men det är ganska befriande också. Om 30 minuter ska jag åka upp på ishallen. Har bestämt mig för att trots allt åka upp och kolla på J18 mot Brynäs. ...

Av Jessica - 3 februari 2007 21:01

Varför är det så svårt för vissa av tjejerna att förstå att vi spelar för varandra. Det är så enkelt. Hockey är en lagsport, har så alltid varit och kommer så att förbli. Det gäller att spela för laget, varandra och för det som hela klubben står för....

Av Jessica - 31 januari 2007 21:31

Så var Januari 2007 och passerat och arkiverat. Inget särskilt hände denna månad heller mer än att vi lyckades besegra Sundsvall med 2-0, att tjejerna har satt som mål att ta sig till slutspelet i Göteborg i april och att jag fastnade för... ja, vi u...

Av Jessica - 29 januari 2007 16:44

Snart är ännu en måndag över. Skönt. En dag närmare nästa helg. Längtar efter helgen otroligt mycket redan för då slipper man skolan och alla människor, om det nu inte är match med tjejerna förståss, vilket det naturligtvis är även till helgen... på ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards