Direktlänk till inlägg 31 januari 2007

Stick To The Status Quo

Av Jessica - 31 januari 2007 21:31

Så var Januari 2007 och passerat och arkiverat. Inget särskilt hände denna månad heller mer än att vi lyckades besegra Sundsvall med 2-0, att tjejerna har satt som mål att ta sig till slutspelet i Göteborg i april och att jag fastnade för... ja, vi ute lämnar hans namn för nuvarande. men det är väl vad som hände under första månaden 2007. Nu är det bara 11 kvar innan det är Januari igen... fast då är dte år 2008. Januari 2007 kommer aldrig mer igen... snacka om att jag går djupt just nu ;PI vilket fall som helst så är det hockey som gäller resten av veckan. Inte mig emot. Man ska hålla sig till det man kan. Det går bäst då. Till att börja med så ska jag kolla på Wildcats imorgon mot brorsans lag coh sedan på fredag så ska jag stå i kiosken på ladan samtidigt som det är J20 match... nämde jag att jag ska stå ensam?? Precis, kaotiskt. Men det ska nog gå bra. Jag har ju stått under cuper så det borde gå lätt... det brukar ju ändå inte vara över 60-70 pers där...På lördag är det en trippel. A-laget, J18 och tjejerna. Synd bara att J18's och våran match krockar. Jag skulle gära ha sett deras. men nu får jag hålla mig i kall hallen och kolla på "mina" tjejer. Men det ska nog gå bra det också. På söndag får vi se vad det blri för hockey men någon blir det alltid... kanske någon junis match eller nåt...Usch.. borde egentligen ta itu med skolarbetet men jag orkar bara inte. Jag är helt slut i huvudet nu efter träningen och jag har dessutom ont i både höger knä och höger fot. Stackars mig... :P Men förhoppningsvis så går det över tills imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 5 februari 2007 22:39

Saknar tiderna när det bara var du och jag och inga bekymmer i världen. Kommer du ihåg? Bra du, jag och gungställningen. Alltid gungställningen. Varje gång, samma mötesplats, samma blyga start och samma starka vänskap. Vi kanske inte är de bästa ...

Av Jessica - 4 februari 2007 15:21

Känslor, känslor och ännu mera känslor. Snacka om att de kan röra till det i ens huvud ibland... men det är ganska befriande också. Om 30 minuter ska jag åka upp på ishallen. Har bestämt mig för att trots allt åka upp och kolla på J18 mot Brynäs. ...

Av Jessica - 3 februari 2007 21:01

Varför är det så svårt för vissa av tjejerna att förstå att vi spelar för varandra. Det är så enkelt. Hockey är en lagsport, har så alltid varit och kommer så att förbli. Det gäller att spela för laget, varandra och för det som hela klubben står för....

Av Jessica - 29 januari 2007 16:44

Snart är ännu en måndag över. Skönt. En dag närmare nästa helg. Längtar efter helgen otroligt mycket redan för då slipper man skolan och alla människor, om det nu inte är match med tjejerna förståss, vilket det naturligtvis är även till helgen... på ...

Av Jessica - 27 januari 2007 21:58

Jahopp... snacka om höjdare :) Tjejerna spelade match idag efter a-lagets... slutresultatet skrevs till 6-1 där Maria F satte sista och tog med sig pucken ut i båset vilket förvirrade 2 av 3 domare ;P Mycket komiskt tycker jag när huvudomare Nordin b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards