Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Jessica - 3 februari 2007 21:01

Varför är det så svårt för vissa av tjejerna att förstå att vi spelar för varandra. Det är så enkelt. Hockey är en lagsport, har så alltid varit och kommer så att förbli. Det gäller att spela för laget, varandra och för det som hela klubben står för. Men somliga varkar ha mer än svårt att förstå att "we're all in this together". VI är ett lag och ändast VI kan ändra på resultaten när dom går emot oss. Vi får helt enkelt aldrig ge upp. One for all and all for one. Enkel matematik. Ensam är inte alltid stark.Ja, med det färdig diskuterat så kan vi gå vidare. I och med att hockeyn är slut för idag så betyder det att jag ÄNTLIGEN kan ta helg... för en dag åtmindstonde. Imorgon är det nämligen INGET som kan tvinga mig upp på ladan, utan om jag ska upp imorgon för att kolla på J18 så är det på egna vilkor. Igår så hade jag ju inget val eftersom jag skulle stå i kiosken. Och idag hade jag ju helle ringet val eftersom vi skulle ha match. Men jag ångrar inget, och jag ahr ju själv gett mig in på det här. Jag tog frivillit på mig kiosken och jag är själv valt involverad i damlaget. Så jag ska inte klaga. Och det finns väl egentligen inget att klaga på efter de här två dagarna, mer än möjligtvis dagens resultat... det aldrig roligt med en förlust... men däremot så fick jag ju träffa domarn... och han är alltid upppiggande att möta, även om han nu ska vara en besserwisser *räcker ut tungan* ;PUsch, nu är jag verkligen jätte hungrig. har inte ätit något sen frukosten iom. att det inte blev frukost föränn runt 1 och sedan så bar dte ju iväg upp på ladan pga. att A-laget hade match innan vi hade(Igen, precis som förra helgen). Och jag kom hem från våran match för bara...15 minuter sedan... undra om det verkligen finns något att äta här hemma igentligen?? Måste nog ta en köks inventering... HUNGRIG!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards